همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

جملات عاشقانه و مسیج

شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۳۱ ب.ظ


جملات عاشقانه و مسیج


تو این روزها برایم حکم باران را داری وسط کویر ، همانقدر زندگی بخش ، همانقدر محال !


جملات عاشقانه و مسیج


قویترین مرد دنیا هم که باشی محتاجی

محتاج لبخندهای عاشقانه ی یک زن ، فراموش نکن . . .


جملات عاشقانه و مسیج


روز همان شب است و شب همه ی روزهاییست که “تو” نیستی !


جملات عاشقانه و مسیج


نمی دانم دیگران به آن چه می‌گفتند ؟!

هرچه که بود

قبل از تو

نامش ” زندگی ” نبود !


جملات عاشقانه و مسیج


یک فرصت به من بده که غلط ببوسمت

و تمام طول سال را جریمه ام کن که از روی آن هزار بار تمرین کنم !


جملات عاشقانه و مسیج


تو که نیستی ، هر صبح در آینه به خودم سلام و “بغض” به خیر میگویم !


جملات عاشقانه و مسیج


صبح یعنی مست صدای تو

ظهر یعنی انتظار تو

عصر یعنی دلتنگم برای تو

شب یعنی یاد تو

و تو یعنی تمام لحظه های من . . .


جملات عاشقانه و مسیج


حال مرا لک لکی با بال شکسته میفهمد

که میماند و تماشا میکند کوچ جفتش را . . .


جملات عاشقانه و مسیج


ساده که باشی باید تنهایی را هم به جان بخری

این روزها سادگی خریدار ندارد ، چیپس ساده را میان بسته های فلفلی تصور کن !


جملات عاشقانه و مسیج


تو “نمی آیی” و من

مدتی ست از دست “رفته ام”

هر وقت خواستی پیدایم کنی

بیا به همان خوابِ همـیشِگی . . .

جملات عاشقانه

جملات عاشقانه و مسیج


  • محمد موسوی

جملات عاشقانه