همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

شعر عاشقانه و اس ام اس جالب

يكشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۱۹ ب.ظ


شعر عاشقانه و اس ام اس جالب


گاهی آدم ناخواسته چقدر دلش لک میزنه

واسه پیامکی که نوشته میــــــــای آشتــــــــی


شعر عاشقانه و اس ام اس جالب


عشــــ ــــق یعنــی :

اختیــار بـ ـــدی که نابــودت کنــند ،

ولــی …

” اعتمــــ ــــاد ” کنی که ,

این کـار را نمــی کنــند


شعر عاشقانه و اس ام اس جالب


دوست داشتنت گناه باشد یا اشتباه

گناه میکنم تو را حتی به اشتباه


شعر عاشقانه و اس ام اس جالب


آنقدر ها هم

روی وقار من حساب نکن…

قطب زمین هم که باشم

تو را که میبینم

یخ هایم آب میشود


شعر عاشقانه و اس ام اس جالب


دلــــــم

اگـــر بــرای ِ تــو تـنگ مـی شــود

ببخـش !

روزم ایـن گـونه ، قـشنـگ مـی شـود


شعر عاشقانه و اس ام اس جالب


همه می گویند “سخت گیر”م!

راست می گویند

همین است که انقدر “سخت”

به تو

“گیر” داده ام


شعر عاشقانه و اس ام اس جالب


چه زیباست که تو تنها نیاز من باشی و

چه عاشقانه است که تو تنها آرزویم باشی و

چه رویایی است این لحظه های ناب عاشقی و

من و همه زیبایی های عاشقانه و رویایی را فقط با تو حس میکنم


شعر عاشقانه و اس ام اس جالب


چــه قانــون ناعــادلانــه ای !

بــرای شــروع یــک رابطــه

هــر دو طــرف بایــد بخواهنــد

امــا

بــرای تمــام شدنــش

همیــن کــه یــک نفــر بخواهــد کافیســت


شعر عاشقانه و اس ام اس جالب


همه ی کارهایت را بخشیدم

جز آن تردید آخر هنگام رفتنت

که هنوز مرا

به برگشتنت امیدوار نگه داشته


شعر عاشقانه و اس ام اس جالب


ما

به هم نمی رسیم

امّا

بهترین غریبه ات می مانم

که تو را

همیشه دوست خواهد داشت

شعر عاشقانه

شعر عاشقانه و اس ام اس جالب


  • محمد موسوی

شعر عاشقانه