همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

اشعار شهریار

سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۰۶ ب.ظ


اشعار شهریار


با رنگ و بویت ای گل گل رنگ و بو ندارد

با لعلت آب حیوان آبی به جو ندارد


اشعار شهریار


از عشق من به هر سو در شهر گفتگویی است

من عاشق تو هستم این گفتگو ندارد


اشعار شهریار


دارد متاع عفت از چار سو خریدار

بازار خودفروشی این چار سو ندارد


اشعار شهریار


جز وصف پیش رویت در پشت سر نگویم

رو کن به هر که خواهی گل پشت و رو ندارد


اشعار شهریار


گر آرزوی وصلش پیرم کند مکن عیب

عیب است از جوانی کاین آرزو ندارد


اشعار شهریار


خورشید روی من چون رخساره برفروزد

رخ برفروختن را خورشید رو ندارد


اشعار شهریار


سوزن ز تیر مژگان وز تار زلف نخ کن

هر چند رخنهٔ دل تاب رفو ندارد


اشعار شهریار


او صبر خواهد از من بختی که من ندارم

من وصل خواهم از وی قصدی که او ندارد


اشعار شهریار


با شهریار بی دل ساقی به سرگرانی است

چشمش مگر حریفان می در سبو ندارد

اشعار شهریار

اشعار شهریار

  • محمد موسوی

اشعار شهریار