همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

دل نوشته جدید

دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۸ ب.ظ


دل نوشته جدید


تو که باشی بس است

مگر من جز “نفس” چه میخواهم !؟


دل نوشته جدید


مثل قالی نیمه تمام … به دارم کشیده‌ای

یا ببافم … یا بشکافم …

اول و آخر که به پای تو می افتم . . .


دل نوشته جدید


بالاترین آرزویم برایت این است :

حاجت دلت با حکمت خدایت یکی باشد . . .


دل نوشته جدید


بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی ؟

دستهایم تا ابد تنهاست ، می‌دانی؟

آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو

زیستن یک لحظه هم بی‌جاست ، می‌دانی ؟


دل نوشته جدید


در شهر من این نیست راه و رسم دلداری

باید بفهمم تا چه حدی دوستم داری

هرکس نگاهت کرد چشمش را درآوردم

شد قصه ی آقا محمدخان قاجاری !


دل نوشته جدید


تقدیر من فقط با تک تک بوسه های تو

بر روی پیشانی ام نوشته شده

تو باید باشی تا با لبهایت

آن را برای من رقم بزنی . . .


دل نوشته جدید


تو همانی که دلم لک زده لبخندش را

او که هرگز نتوان یافت همانندش را

قلب من موقع اهدا به تو ایراد نداشت

مشکل از توست اگر پس زده پیوندش را !


دل نوشته جدید


دلتنگ روزهایی هستم

که معنای خداحافظ ، تا فردا بود . . .


دل نوشته جدید


یک دم رخ زیبای تو از دیده گذر کرد

آنی آتش عشق تو در دل فوران کرد

دل گفت غنیمت شمرید این دم و لحظه

چشم ، چشمک زد و عکست قاب دل کرد . . .


دل نوشته جدید


بادی که بوی پیرهنت را میاورد

ده درصدش هواست ، نود درصدش شراب !

دل نوشته

دل نوشته جدید

  • محمد موسوی

دل نوشته