همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

اس ام اس عاشقانه جدید

يكشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۴۰ ب.ظ


اس ام اس عاشقانه جدید


سال ها دویده ام …

با قلبی معلق و پایی در هوا

دیگر طاقت رویاهایم تمام شده است

دلم رسیدن میخواهد !


اس ام اس عاشقانه جدید


هی رفیق !

بدون چتر کنارم قدم نزن ، خیس دلتنگی هایم میشوی

دنیای من ابری تر از آن است که فکرش را میکنی


اس ام اس عاشقانه جدید


مریضم . . .

چشمهایم درد می کند . . .

تب دارم . . .

اینهمه صغری کبری چیدن نمیخواهد

تو نیستی

دارم می میرم !


اس ام اس عاشقانه جدید


تو از یک راه رفته ای اما دل من …

هزار راه می رود برایت


اس ام اس عاشقانه جدید


سرگیجه بهانه بود

میخواستم با تمام وجودم احساس کنم تکیه گاهمی !


اس ام اس عاشقانه جدید


خیلی دلتنگتم ، اما …

نمیدانم “خیلی” را چگونه بنویسم که “خیلی” دیده شود


اس ام اس عاشقانه جدید


مرا در آغوشت بفشار

بگذار دل ضعفه بگیرم

از این همه عاشقانه های محکم ِ تو . . .


اس ام اس عاشقانه جدید


به سلامتی اونی که وقتی میدونه رو چیزی حساسی یا از کاری بدت میاد

حواسش هست که ناراحتت نکنه !


اس ام اس عاشقانه جدید


دلم از درد دنیا تنگ تنگ است

چرا درها به رویم سنگ سنگ است

در این دنیا ندیدم روز خوبی

چقدر رفتن از این دنیا قشنگ است


اس ام اس عاشقانه جدید


کاش میدانستم چطور به صبح برسانم

تمام شب هایی را که با رفتنت یلدا شدند

اس ام اس عاشقانه جدید

اس ام اس عاشقانه جدید

  • محمد موسوی

اس ام اس عاشقانه جدید