همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

جملات زیبا و قشنگ

دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۵۰ ب.ظ


جملات زیبا و قشنگ


می خواستم تصویر با تو بودن را نقاشی کنم

دیدم فاصله بینمان در ورق جا نمی شود

کمی نزدیک تر بیا ، می خواهم با تو بودن را حس کنم . . .


جملات زیبا و قشنگ


دوستی اتفاق است ، جدایی رسم طبیعت

طبیعت زیباست ، نه به زیبایی حقیقت

حقیقت تلخ است ، نه به تلخی جدایی

جدایی سخت است نه به تلخی تنهایی . . .


جملات زیبا و قشنگ


نترس از شب مستی ، بیا و عاشق باش / فروغ دیده مجنون ، بهای صادق باش

من و کبوتر عاشق به روی یک دیوار / دو پنجره ، دو ستاره فدای یک دیدار . . .


جملات زیبا و قشنگ


اگه می گفتی می خوامت دلم دیگه غصه نداشت

شب چشام خوابش می برد نیازی به قصه نداشت

اگه می گفتی می خوامت تو دنیا چیزی کم نبود

رو خاطرات خوبمون هاشور زرد غم نبود . . .


جملات زیبا و قشنگ


ما عاشق فهم و ادب و معرفتیم / ما خاک قدوم هرچه زیبا صفتیم

از زشتی کردار دگر خسته شدیم / محتاج دو پیمانه می معرفتیم . . .


جملات زیبا و قشنگ


از خدا خواهم نبخشاید تو را / این چه رسم دوستی باید تو را

تو که می دانی در قلب منی / این همه دوری و بی مهری چرا ؟


جملات زیبا و قشنگ


.درکوچه های عشق دنبال منی / من فکر می کردم فقط مال منی

این دل اسیر مهر روی توست نمی دانی ؟ / ای همرنگ چشم من ، تو فال منی . . .


جملات زیبا و قشنگ


1 دونه دوست دارم چون یدونه ای ، دو تا دوست دارم چون دومیت وجود نداره

صد تا دوست دارم چون تا صد ساله دیگه هم که بگردم ، مثل تو را پیدا نمی کنم .


جملات زیبا و قشنگ


شنیدی باغبان چون گل بکارد / چه مایه غم خورد تا گل برآرد

تو هم گل گشته بودی اندر این دل / ولی بی کود شدی مردی چه حاصل !


جملات زیبا و قشنگ


سلام ای نازنین خوابتو دیدم / تو گفتی نه رفیق دیگه بریدم

جملات زیبا

جملات زیبا و قشنگ


  • محمد موسوی

جملات زیبا