همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

جملات عاشقانه و قشنگ

پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۴۹ ب.ظ


جملات عاشقانه و قشنگ


لبریز غزل بیا همی آهسته

چون آیه بخوان مرا کمی آهسته

آهسته مرا رها بکن از سر عشق

تا در تو رها شوم دمی آهسته . . .


جملات عاشقانه و قشنگ


 اگه نهایت دوست داشتن درقطره ی باران است

من دریا را تقدیمت میکنم . . .


جملات عاشقانه و قشنگ


فاصله ی بین بهشت و جهنـم ِ زندگی من تنها

به اندازه ی فاصله ی بین بازوان توست در آغوش تو بودن یا نبودن . . .


جملات عاشقانه و قشنگ


زندگی تکرار فرداهای ماست / میرسد روزی که فردا نیستیم

آنچه میماند فقط نقش نکوست / نقش ها می ماند و ما نیستیم . . .


جملات عاشقانه و قشنگ


بعد از گذشت ِاین همه سال عاشقم هنوز

هر چند اگر نمانده مجال عاشقم هنوز

در آرزوی بوسه ای از آن لبم، ببین!

با این همه امید محال عاشقم هنوز . . .


جملات عاشقانه و قشنگ


وقتی خسته ام

وقتی کلافم

وقتی دلتنگم

بشقاب ها را نمی شکنم

شیشه ها را نمی شکنم

غرورم را نمی شکنم

دلت را نمی شکنم

در این دل تنگی ها زورم به تنها چیزی که میرسد

این بغض لعنتی است …که میشکنم


جملات عاشقانه و قشنگ


دلـت به ماندن نیست بـرو،

عشـق که گـدایی نـدارد.

یادت نیست مگر؟

این نذر مـن بود،

که کوه شوم و پای نبودنهایت بمانم


جملات عاشقانه و قشنگ


برای آنچه که دوستش داری از جان باید بگذری

بعد , می ماند زندگی و آنچه که دوستش داشتی

(شمس لنگرودی)


جملات عاشقانه و قشنگ


از نقش های ستاره دلم درد میکند

از عشق چند باره دلم درد میکند

دار و ندار قلب من یک حس شیشه ایست

از هر چه سنگ خاره دلم درد میکند . . .


جملات عاشقانه و قشنگ


چــه زیبــاست وقتـی میفهمـی

کسـی زیــر ایـن گنــبد کبــود

انتظــارت را میـکشـــــد

چــه شیــــــرین اســـــت

طعــم پیامکی کــه میگـــوید :

” کجایـی” …..؟

جملات عاشقانه

جملات عاشقانه و قشنگ

  • محمد موسوی

جملات عاشقانه