همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

اشعار عاشقانه و اس ام اس های جالب

يكشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۴۵ ق.ظ


اشعار عاشقانه و اس ام اس های جالب


قانون جاذبه را سیب کشف کرد

وقتی آدم برای حوایش بهشت را هم فروخت !


اشعار عاشقانه و اس ام اس های جالب


از نگاهت تا دلم رنگین کمان گل می کند

با تو باید مثل باران حرف زد !


اشعار عاشقانه و اس ام اس های جالب


با من رفت و آمد نکن

رفتن فعل قشنگی نیست

با من فقط راه بیا …


اشعار عاشقانه و اس ام اس های جالب


جاده لحظه به لحظه با من می آید

گویی کنجکاو است که برای دیدار چه کسی چنین بیتابم !!!


اشعار عاشقانه و اس ام اس های جالب


بس کن چقدر خیره به امواج می شوی ؟

دریا که مثل چشم تو زیبا نمی شود !


اشعار عاشقانه و اس ام اس های جالب


نمیدانم تو را به اندازه ی نفسم دوست دارم یا نفسم را به اندازه ی تو ؟

نمیدانم چون تو را دوست دارم نفس میکشم یا نفس میکشم که تو را دوست بدارم ؟

نمیدانم زندگیم تکرار دوست داشتن توست یا تکرار دوست داشتن تو زندگیَم ؟

تنها میدانم ، بسیار میخواهم تو را …


اشعار عاشقانه و اس ام اس های جالب


در انتظار آغازی دیگرم

انتخاب مجدد جفت ها

تا شاید این بار نوحی بیاید و مرا برگزیند در کنار “تو” !


اشعار عاشقانه و اس ام اس های جالب


اگر موهایت نبود

باد را چگونه نقاشی میکردم ؟!


اشعار عاشقانه و اس ام اس های جالب


فرقی نمی کند چشمانِ تو باشد یا بهشت

سقوط‌ همیــــــــــــــشه دردناک است !


اشعار عاشقانه و اس ام اس های جالب


تنها پاهای سست میدانند

چه بار سنگینی ست وسوسه دیدن تو !

اشعار عاشقانه

اشعار عاشقانه و اس ام اس های جالب

  • محمد موسوی

اشعار عاشقانه