همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

اشعار زیبا و اس ام اس های زیبا

دوشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۳، ۰۴:۰۵ ب.ظ


اشعار زیبا و اس ام اس های زیبا


دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست

مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند

حتی این روزها گاهی پرواز می کنم

من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم


اشعار زیبا و اس ام اس های زیبا


احتیاجی به تسبیح نیست

دستانت را که به من بدهی با انگشتانت ذکر “دوست داشتن” می دهم


اشعار زیبا و اس ام اس های زیبا


زندگی می کنم و برایش دلیل هم دارم :

دوست داشتن تــــــــــــــــــــــو …


اشعار زیبا و اس ام اس های زیبا


و چه انتظار بزرگی است

اینکه بدانی پشت هر “دوستت دارم”

چقد دوستت دارم…!


اشعار زیبا و اس ام اس های زیبا


دوست داشتن یعنی وقتی میــــدونه…

رو چیزی حساسی یا از کاری بدت میـــاد…

حواسش هست که ناراحتت نکنه…

دوست داشتن یعنی همین…


اشعار زیبا و اس ام اس های زیبا


گوش تلفن کر

“دوستت دارم ” را امشب

در گوش خودت خواهم گفت . . .


اشعار زیبا و اس ام اس های زیبا


به یک “نترس”

به یک “نوازش”

به یک “آغوش”

به یک “دوستت دارم”

خلاصه بگویم به “تو” نیازمندم


اشعار زیبا و اس ام اس های زیبا


و من هنوز تو را مثل “تمام شد”

مشق شبم دوست دارم …


اشعار زیبا و اس ام اس های زیبا


از من نپرس چقدر دوستت دارم ،

اینجا در قلب من حد و مرزی برای حضور تو نیست . . .


اشعار زیبا و اس ام اس های زیبا


باران بند آمد

ولی نبودن تو همچنان می بارد

باران بند آمد

ولی دوست داشتن تو بند نمی آید . . .

اشعار زیبا

اشعار زیبا و اس ام اس های زیبا

  • محمد موسوی

اشعار زیبا