همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

اس ام اس عاشقانه و زیبا

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۴:۱۵ ب.ظ


اس ام اس عاشقانه و زیبا


عشق تو شوخی زیبایی بود که خدا با قلب من کرد

حالا تو بی تقصیری خدای تو هم بی تقصیر است

من تاوان اشتباه خود را پس می دهم

تمام این تنهایی تاوان جدی گرفتن این شوخی


اس ام اس عاشقانه و زیبا


نترس بیا

اینجا تاریک نیست

اینجا جاییست رویایی مخصوص تو

پشیمان نمی شوی

بدون ترس در آن قدم بگذار

فقط کمی ترک دارد

اینجا قلب من است


اس ام اس عاشقانه و زیبا


میوه بسیار شاخه درخت را می شکند

و شادى بسیار قلب را …


اس ام اس عاشقانه و زیبا


قلب من به تیغ کسانی زخم برداشت که

از آنها انتظار دوستی داشتم نه فراموشی …


اس ام اس عاشقانه و زیبا


تو قلب من یه امپراطوره

تسلیم میشه چون که مجبوره

برو نباید مال من باشی

خواهش نکردم این یه دستوره


اس ام اس عاشقانه و زیبا


عشق های پوچ امروزی به من آموخت فقط یک قلب برای من می تپد

و آن قلب خودم است …


اس ام اس عاشقانه و زیبا


کهنه فروشی تو کوچمون داد میزد کهنه میخرم

وسایل شکسته و پاره پوره میخرم

بی اختیار فریاد زدم قلب شکسته هم میخری؟

خندید بهم گفت اگر ارزشی داشت کسی اونو نمی شکست


اس ام اس عاشقانه و زیبا


قلب عزیزم

لطفا خفه شو و تو همه کار ها دخالت نکن

همین که خون پمپاژ میکنی کافیه

اگه هم خسته شدی اجباری به کار نیست


اس ام اس عاشقانه و زیبا


همرنگ تمام آرزوهای منی

غارتگر قلب و جان و دنیای منی

دور از تو نفس کشیدنم ممکن نیست

من ماهی تشنه ام تو دریای منی


اس ام اس عاشقانه و زیبا


چرا اینجوری نشستی برو عقب تکیه بده پاهاتو دراز کن

و راحت بشین آخه این قلب فقط جای توست

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه و زیبا

  • محمد موسوی

اس ام اس عاشقانه