همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

اس ام اس قشنگ خیانت

دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۵۷ ق.ظ


اس ام اس قشنگ خیانت


زبیم و رنج نامردی دگر دردی نمیبینم

مزن لاف مروت را که من مردی نمیبینم

منم آن چوب سرگردان به ساحل میرسم زیرا

درون موج دریاها عقب گردی نمیبینم


اس ام اس قشنگ خیانت

صد سال در بیابان آواره شوی

به از آن است که در خانه محتاج نامردان شوی


اس ام اس قشنگ خیانت

من نمی گویم مرا ای چرخ سرگردان مکن

هرچه می خواهی بکن محتاج نامردان مکن


اس ام اس قشنگ خیانت

نمیتونم ببخشمت

دور شو برو نبینمت

تیکه ای بودی از دلم

گندیدی و بریدمت


اس ام اس قشنگ خیانت

چه قدر سخته دلت بخواد سرت رو باز به دیواری تکیه بدی

که یه بار زیر آوار نامردیش همه وجودت له شده


اس ام اس قشنگ خیانت

به نامردی نامردان قسم خوردم

که نامردی کنم در حق نامردان


اس ام اس قشنگ خیانت

آهای رفیق نامرد یه روز میشی پشیمون

پشیمونی چه سودت وقتی بمونی دلخون


اس ام اس قشنگ خیانت

زمـین گرمـم کـمته  تو که میگفـتی من سـرم

کـی مـیشه اون گلوتوبا دشنه نامردی  بدرم


اس ام اس قشنگ خیانت

ای نا رفیق

به کدامین گناه ناکرده

تازیانه می زنی بر اعتمادم

زیر پایم را زود خالی کردی

سلام پر مهرت را باور کنم

یا پاشیدن زهر نا مردیت

را خنجری از پشت در قلبم فرو رفت

پشت سرم را نگاه کردم

کسی جز تو نبود


اس ام اس قشنگ خیانت

من آن گلبرگ مغرورم که می میرم ز بی آبی

ولی با منت و خواری پی شبنم نمیگردم

اس ام اس خیانت

اس ام اس قشنگ خیانت
  • محمد موسوی

اس ام اس قشنگ خیانت