همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

اس ام اس تولدت مبارک

سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۲۷ ق.ظ


اس ام اس تولدت مبارک


زمین اون گل رو به دست سرنوشت داد

و سر نوشت اون گل رو تو قلب من کاشت

تا باغچه خالی قلبم جایگاه یک گل باشد

گل یاسمنم تولدت مبارک


اس ام اس تولدت مبارک


یک بغل یاس سفید پیشکش وجود پر مهرت

عزیزم تولدت مبارک


اس ام اس تولدت مبارک


ای آفتاب نازنین زندگیم همیشه درخشان بمان

تولدت مبارک


اس ام اس تولدت مبارک


چه زیباست به خاطر تو زیستن

و برای تو زنده ماندن و چه تلخ است دور از تو بودن

جاودانه دوستت دارم


اس ام اس تولدت مبارک


بهار را دوست دارم چون موسم شکفتن توست

و تو را دوست دارم چون شکوفائی من به وجود توست

عزیزم تولدت مبارک


اس ام اس تولدت مبارک


روز تولدت بهانه ای شد

تا بهترین شاد باش هایم را تقدیم حضورت کنم

دلت شاد و روزگارت بهاری باد


اس ام اس تولدت مبارک


سالروز تولدت

تولد همه خوبی هاست

دوستت دارم

تولدت مبارک


اس ام اس تولدت مبارک


روزه تولد تو

تولد همه خوبیه و زیبائیها در زندگی من است

پاینده و خوشبخت باشی

تولدت مبارک


اس ام اس تولدت مبارک


چه لطیف است حس آغازی دوباره

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس

و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن

و چه اندازه شیرین است امروز… روز میلاد… روز تو!

روزی که تو آغاز شدی

تولد مبارک

اس ام اس تولدت مبارک

اس ام اس تولدت مبارک

  • محمد موسوی

اس ام اس تولدت مبارک