همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

اس ام اس شب یلدا

شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۵۵ ب.ظ


اس ام اس شب یلدا


تو دلداری چو من دیوونه داری

تو مجنونی چو من بی خونه داری

شب یلدا مرا دعوت کن ای دوست

اگه تو یخچالت هندونه داری


اس ام اس شب یلدا


بدو که روز کوتاهه  پائیز آخر راهه

هندونه رو آوردی؟ جوجه هاتو شمردی ؟

زمستون میشه فردا مبارک باشه یلدا


اس ام اس شب یلدا


همه لحظه های پایانی پاییزت

پر از خش خش آرزوهای قشنگ …

یلدا مبارک


اس ام اس شب یلدا


در آغاز زمستان هرگز زمستانی مباد بهار آرزوهایت

یلدا مبارک


اس ام اس شب یلدا


شده یلدا مقارن با محرم

نمی دانم بخندم یا بگریم

مبارک تسلیت عید و عزاتان

پس از شادی بخور یک ذره هم غم


اس ام اس شب یلدا


آری امشب شب یلدا است

شب فال شب عشق شب هندوانه

چیزی به یادم نمی آید

جز اینکه امشب شب تنهایی من است

یلدایت مبارک


اس ام اس شب یلدا


من بلندای شب یلدا را

تا خود صبح شکیبا بودم

شب شوریده ی بی فردا را

با خیال تو به فردا کردم

چه شبی بود !؟

عجب زجری بود !؟

غم آن شب که شب یلدا بود


اس ام اس شب یلدا


شب یلدای من آغاز شد

نه سرخی انار نه لبخند پسته نه شیرینی هندوانه

بی تو یلدا زجر آور ترین شب دنیاست

بی من یلدایت مبارک


اس ام اس شب یلدا


سهم من از شب یلدا شاید

قصه ای از غصه  و انار سرخی که پر از دلتنگی ست

غم هایم بلند همانند شب یلداست


اس ام اس شب یلدا


شب یلداست

دلم در خواب پروانه شدن بود

ولی افسوس دلم در اوج رفتن روبه شمعی سوخت

و من نالان کنار سفره ای از عشق خالی

شبی مایوس و سرگردان  دارم امشب

اس ام اس شب یلدا

اس ام اس شب یلدا

  • محمد موسوی

اس ام اس شب یلدا