همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

جوک جدید خفن

پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۲ ق.ظ


جوک جدید خفن


یکی از شکست های عشقی که دخترا در دانشگاه می خورن اینه که

پسر مورد علاقشون خودش جزوه می نویسه :)


جوک جدید خفن


یه روز خوب میاد که

مادران سرزمین من خواهند فهمید که سوپ غذا نیست !


جوک جدید خفن


همه یه اسب درون دارن

که خیلی وقتا باعث میشه به دیگران سواری بدی


جوک جدید خفن


پسرخالم کلاس چهارمه تو تانگو سه تا دوست اجتماعی داره!

من همسن این بودم ظهرا تلویزیونو از برق میکشىدم سمندون از توش نیاد بیرون بخورتم


جوک جدید خفن


خیلی وقته فکرم به این مشغول شده که

همه پرنده ها نر و ماده شون یه اسم داره !

چرا مرغ و خروس دو تا اسم متفاوت دارن؟


جوک جدید خفن


بطری آب تو یخچاله ، من 90 کیلو هستم

فاصله تا یخچال 3 متر با محاسبه انرژی مورد نیاز برای این کار

نتیجه گرفتم من اصلن تشنه ام نیست !


جوک جدید خفن


نه که ما مغز نباشیم ها ، نه

ما فقط خسته تر از اونیم که فرار کنیم

باز اگه قِل خوردن مغزها بود ما هم یه مشارکتی میکردیم :)


جوک جدید خفن


امروز تو خونه تنها بودم دیدم داره صدای نی میاد بعد که دقت کردم

دیدم یه عنکبوته گوشه ی سقف واسه تنوع جای اینکه تار بزنه نی میزنه


جوک جدید خفن


سفره دلتون از این یه بار مصرف پنجاه متریاست

که پیش همه باز می کنید؟


جوک جدید خفن


زن باس موهاشو با جوراب آقاش ببنده

تا همیشه بوی آقاش همراش باشه :)

جوک جدید خفن

جوک جدید خفن

  • محمد موسوی

جوک جدید خفن