همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

اس ام اس های تنهایی

پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۵ ب.ظ


اس ام اس های تنهایی


اگه می دونستی چقدر تنهام

همیشه برام اشک می ریختی

اگه می دونستی همیشه اشک می ریزم

هیچوقت تنهام نمی ذاشتی


اس ام اس های تنهایی


راضیم به خوشبختیت حالا با هر کی باشه

گرچه دل من تنها شده ، ولی یاد تو همیشه باهاشه


اس ام اس های تنهایی


تنهایی خیلی سخته وقتی چشمام به راهه

وقتی که شب سیاهه وقتی بدون ماهه

تنهایی خیلی تلخه وقتی که بی تو هستم

تنها می مونه دستم با این دل شکستم


اس ام اس های تنهایی


یکی تنهاست

تنها اومده ، تنها مونده

تنها یه آرزو داره که تو تنهاش نذاری


اس ام اس های تنهایی


تو نباشی تا قیامت بی کسم

در تمام زندگی دلواپسم


اس ام اس های تنهایی


سهم من از این عشق ، یک نقطه چین شد

او رفت و این دل تا ابد تنهاترین شد !


اس ام اس های تنهایی


یه سوال دارم !

کوه چون سنگ بود تنها شد یا چون تنها بود سنگ شد ؟

من که نه سنگ بودم و نه کوه ، پس چرا تنها شدم ؟


اس ام اس های تنهایی


خدا تنهاست ولی ما که خدا نیستیم

فریادها مرده اند و سکوت جاریست

تنهایی حاکم سرزمین بی کسی است

می گویند پس چرا تنهاییم ؟‎


اس ام اس های تنهایی


در شب بی کسی ام

یاد تو مهتاب من است

اس ام اس های تنهایی

اس ام اس های تنهایی

  • محمد موسوی

اس ام اس های تنهایی