همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

اس ام اس دلتنگی جدید

شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۶ ق.ظ


اس ام اس دلتنگی جدید


کاش هر روز جمعه بود

و دلتنگی هایم را گردن غروبش مى انداختم !


اس ام اس دلتنگی جدید


دلتنگم و این درد کمی نیست که

پشت هیچ خط تلفنی صدای تو نیست


اس ام اس دلتنگی جدید


دلتنگی من تمام نمی شود

همین که فکر کنم من و تو دو نفریم

دلتنگتر می شوم برای تو !


اس ام اس دلتنگی جدید


در زندگی برای بعضیا

از یک روز ، از یک جا ، از یک نفر به بعد

دیگر هیچ چیز مثل قبل نیست !

نه روزها ، نه رنگ ها و نه خیابان ها …

همه چیز می شوند دلتنگی !



اس ام اس دلتنگی جدید


خدایا من صبورم اما

دلتنگی من چه می داند صبوری چیست ؟!


اس ام اس دلتنگی جدید


اینجا همه دلتنگند

دنبال گمشده ای هستند

من هم دنبال گمشده ای می گردم

گمشده ای به نام من …


اس ام اس دلتنگی جدید


دلتنگی سهم ماست

از خاطراتی که یک روز خاطره نبودند

زندگی بودند !


اس ام اس دلتنگی جدید


این روزها وقتی دلتنگ می شوی

کسی برایت جا باز نمی کند

باید در لاک خودت بروی !

اس ام اس دلتنگی جدید

اس ام اس دلتنگی جدید

  • محمد موسوی

اس ام اس دلتنگی جدید