همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

اس ام اس خدایا

پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۲:۱۱ ب.ظ

اس ام اس خدایا



صدای باران زیبا ترین ترانه ی  خداست

که طنینش زندگی را برای ما زیبا تر می کند

نکند فقط به گل آلوده ی کفش هایمان بیندیشیم !




یا رب گناه جمله جهان را به ما ببخش

ما را سپس به رحمت بی منتها ببخش

هر چند ما نه ایم سزاوار رحمتت

ما را بدانچه نیست سزاوار ما ببخش

شیشه های عینک خلبانی شیشه آبی دارای یو وی 400 بوده و چشمان شما را در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت می کند طراحی عینک خلبانی شیشه آبی به صورتی بوده که با تمامی چهره ها متناسب باشد و به زیبایی روی هر صورتی می نشیند




خداوندا

از صبرت همین بس که داری مرا تحمل می‌کنی

از بخششت همین بس که به من ناسپاس هم روزی می‌دهی




وقتی خداوند از پشت دست هایش را روی چشمانم گذاشت

از لای انگشتانش آنقدر محو دیدن دنیا شدم

که فراموش کردم منتظر است نامش را صدا کنم




خدایا گرچه تن پر ز گناهم

وگرچه روی من بس شرمگین است

ولی دانی خدایا این دل من

که از شرم رخت سایه نشین است

چگونه تاب دیدارت توانم

که رویم از گناهم چرک وچین است




اس ام اس خدایا

  • محمد موسوی

عینک خلبانی شیشه آبی