همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

جمله های فلسفی خیلی زیبا

سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۴:۲۶ ب.ظ

جمله های فلسفی خیلی زیبا



آهنگ پیشواز ایرانسل



بــــــابــــــــای خوب من!

شب های بی قراری با غروب دلواپسی هر شب از راه می رسند.

من دلتنگ تر از همیشه زمان به پشت پنجره می آیم

تا تو را در آسمان به نظاره بنشینم










پدر عزیزم

از تو آموختم چگونه سبکبال زندگی کنم تا هجرتم نیز سبکبال باشد

این بال های پرواز قناعت و امید و عشق را تو به من بخشیدی








پدر، تو تپش قلب خانه ای؛ وقتی هر صبح، با تلنگر عشق،

از خانه بیرون میروی و با کشش عشق، دوباره باز میگردی.

تو را به من هدیه دادند و من امروز، تمامی خود را

به تو هدیه خواهم کرد؛ اگر بپذیری…..

امروز بی نهایت دلتنگ پدر هستم….






جمله های فلسفی خیلی زیبا

  • محمد موسوی