همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

اشعار عاشقانه و اس ام اس های زیبا شهریور

دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۱۵ ب.ظ

اشعار عاشقانه و اس ام اس های زیبا شهریور


هوا هر چقدر هم زمستان باشد

مهم نیست آغوش تو تابستانِ من است . . .


اشعار عاشقانه و اس ام اس های زیبا شهریور


خوش خط و خال من

ببخش که هنوز

پونه مانده ام . . .


اشعار عاشقانه و اس ام اس های زیبا شهریور

یادت تمام هستیم را در خودش گم میکند

مجنونتر از مجنون مرا در چشم مردم میکند

من بی حضورت ، “با تو” در یک خانه در ذهنم قرین

یاد تو قلبم را پر از حس ترنم میکند . . .

اشعار عاشقانه

اشعار عاشقانه و اس ام اس های زیبا شهریور


” تو ”

در کنارِ خودت نیستی و نمیدانی

در کنار ” تو ” بودن

چه حالی دارد . . .


اشعار عاشقانه و اس ام اس های زیبا شهریور


پزشکان سال هاست که اشتباه می کنند

نزدیک ترین عضو انسان به قلبش ، کمر اوست

هربار که قلب کمی می رنجد کمر از ده جا می شکند . . .


اشعار عاشقانه و اس ام اس های زیبا شهریور


حالا که باید چیزی را گم کنم

چه چیز بهتر از گورم

چه جا بهتر از آغوشت . . . !


اشعار عاشقانه و اس ام اس های زیبا شهریور


تو را خودم چشم زدم

بس که نوشتمت میان شعرهایم

بی‌آنکه

اسپند بچرخانم

میان واژه‌ها . . .


اشعار عاشقانه و اس ام اس های زیبا شهریور


ببین چقدر در هم حل شده ایم

تو قهوه میخوری

من خوابم نمی برد . . .


اشعار عاشقانه و اس ام اس های زیبا شهریور


از پدرم آدم

هوس خوردن سیب لبهـایت را ، به ارث برده‌ام

کاش حواس خدا را ، لحظه ای پرت کنی . . . !


اشعار عاشقانه و اس ام اس های زیبا شهریور


هر بار شعری آمد

هفتاد میلیون سلیقه مهمان ذوقم شد !

اینبار انتظاراتان را زمین بگذارید

میخواهم ساده بگویم

دوستت دارم !


اشعار عاشقانه و اس ام اس های زیبا شهریور


آغشته به “تو” میشود

روحم ، نفسم ، بند بند وجودم

وقتی در حصار دستانت بوسه باران میشوم . . .


اشعار عاشقانه و اس ام اس های زیبا شهریور

  • محمد موسوی

اشعار عاشقانه