همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

اشعار عاشقانه و پیامک های زیبا

سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۳۹ ب.ظ

اشعار عاشقانه و پیامک های زیبا


یعقوب یادم داده است ، دلبرت وقتی کنارت نیست

کوری بهتر است از دیدن . . .


اشعار عاشقانه و پیامک های زیبا


هوا هر چقدر هم زمستان باشد ، مهم نیست

تو زیر لباس هایت ، تابستان داری . . .


اشعار عاشقانه و پیامک های زیبا


اینکه دوستم داشته باشی مثل این است که

عابری در پیاده رو ناگهان در آغوشم بگیرد

همین قدر بعید…همین قدر ممکن… !


اشعار عاشقانه و پیامک های زیبا


عاشق شده ام بر تو ! تدبیر چه فرمایی؟

از راهِ صلاح آیم؟ یا از درِ رسوایی؟


اشعار عاشقانه و پیامک های زیبا


یادت باشد

به خوابم آمدی

بیدارم کنی بِبوسمت!


اشعار عاشقانه و پیامک های زیبا


به سلامتی کسی که همیشه آخر اس ام اس هاش اسمشو می نویسه

چون میدونه هیشکی شمارشو Save نکرده


اشعار عاشقانه و پیامک های زیبا


این چیست که چون دلهره افتاده به جانم

حال همه خوب است ، من اما نگرانم

ای عشق ! مرا بیشتر از پیش بمیران

آنقدر که تا دیدن او زنده بمانم


اشعار عاشقانه و پیامک های زیبا


چشمانم را به ابرها قرض می دهم

کافیست عکست را نشانم دهند

خشکسالی چند سال اخیر را جبران خواهم کرد

اشعار عاشقانه

اشعار عاشقانه و پیامک های زیبا


من رسم دوستی ام مثل نان نیست

که گرمش سر سفره دل باشد

و سردش سهم نمکی

چه گرمای حضورت و چه سرمای نبودنت را دوست دارم


اشعار عاشقانه و پیامک های زیبا


چو قلب شب تاریک تنهایی هایم دوستت دارم

چو بامداد خوش دوستت دارم

به یاد تو و یادهایت شب نشستم بیدار

چه خواب باشم چه بیدار باشم دوستت دارم


اشعار عاشقانه و پیامک های زیبا


  • محمد موسوی

اشعار عاشقانه