همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

اشعار زیبا و اس ام اس های قشنگ و جدید

پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۵۷ ب.ظ


اشعار زیبا و اس ام اس های قشنگ و جدید


میدونی وقتی واست پیام نمیدم یعنی چی ؟

یعنی پیامی در حد مرامت ندارم با مرام !



اشعار زیبا و اس ام اس های قشنگ و جدید


هوای فاصله سرد است ، من از کلاف دلم برایت خیال گرم می بافم


اشعار زیبا و اس ام اس های قشنگ و جدید

خواستی دیگه نباشی ، آفرین ، چه با اراده

لعنت به دبستانی که تو از درس هایش فقط تصمیم کبری را آموختی . . .


اشعار زیبا و اس ام اس های قشنگ و جدید

بوسه‌” بهترین سرقتِ دنیاست

چون هم دزیدیش حال میده

هم پس دادنش  . . .



اشعار زیبا و اس ام اس های قشنگ و جدید


یاد تو حس قشنگی است که در دل دارم

چه تو باشی چه نباشی “نگهش میدارم”  . . .


اشعار زیبا و اس ام اس های قشنگ و جدید


همه چیز زود شروع شد

عاشقی

دلتنگی

رفتن تو …

اما نمیدانم چرا تمام نمیشود ؟

عشق تو در من . . .



اشعار زیبا و اس ام اس های قشنگ و جدید


تو چنان زیبا شده ای میان شعرهایم

که گمان نکنم خودت هم بدانی

این که داری می خوانیش

خودِ تویی . . .


اشعار زیبا و اس ام اس های قشنگ و جدید


نشود خوش دلم از نامه و پیغام کسی

توسن سرکش طبعم نشود رام کسی

آن که دربند تعلق نبود خاطر ماست

که نه دربندکسی هست و نه در دام کسی


اشعار زیبا و اس ام اس های قشنگ و جدید


حالا که رفته ای

ساعتهــــا به این می اندیشم ، که چرا زنــــده ام هنـــوز ؟

مگـه نگفتـــه بــودم بی تــــو میمیرم ؟

خدا یادش رفته است مرا بکشــــد

یا تــــــو قرار است برگردی ؟


اشعار زیبا و اس ام اس های قشنگ و جدید


قشنگ ترین کنسرت دنیا
صدای نفس نفس زدن تو در آغوشم بود . . . !

اشعار زیبا

اشعار زیبا و اس ام اس های قشنگ و جدید



  • محمد موسوی

اشعار زیبا