همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

شعر عاشقانه و رویایی

سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۲۸ ب.ظ


شعر عاشقانه و رویایی


کاش می فهمیدی که تو از دید من زیبا بودی

دیگران حتی نگاهت هم نمی کردند

و تو چه اشتباهی مغرور شدی . . .


شعر عاشقانه و رویایی

 

اگه شاه بشی وزیرتم

کبیر بشی صغیرتم

پلیس بشی اسیرتم

دکتر بشی مریضتم

غنی بشی فقیرتم

هیچی نباشی بازم رفیقتم !


شعر عاشقانه و رویایی

 

تو که باشی معجزه ای در من رخ میدهد به نام :

“آرامش”

باش!

حتی همین قدر دور . . .


شعر عاشقانه و رویایی

 

وقتی که به جای “بمان” میگویی : “هر طور راحتی”

بوی خیانت میدهی . . .


شعر عاشقانه و رویایی

 

ﻋﺸﻖ ﺍﻭﻥ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﯾﺪﯾﺶ ﺩﻟﺖ ﺑﻠﺮﺯﻩ

ﻋﺸﻖ ﺍﻭﻧﻪ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻧﻤﯿﺒﯿﻨﯿﺶ ﺩﻟﺖ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ

ﮐَﻨﺪﻩ ﺷﻪ


شعر عاشقانه و رویایی

 

گاهی دِلم

تفریح ناسالم می خواد

مثل فکر کردن به تو !


شعر عاشقانه و رویایی

 

به من قول بده . . .

در تمامی سال هایی که باقی مانده

تا ابد . . .

مواظب خودت باشی

دیگر نیستم که یاد آوری ات کنم . . .


شعر عاشقانه و رویایی


مهربانتر از من دیدی نشانم بده

کسی که

بارها بسوزانیش

و باز هم با عشق نگاهت کند . . .


شعر عاشقانه و رویایی

 

می دانم دیگر برای من نیستی

اما

دلی که تنگ باشد این حرف ها را نمی فهمد . . .


شعر عاشقانه و رویایی

 

همه رفتن کسی با ما نموندش

کسی خط دل ما رو نخوندش

همه رفتن ولی اون دل ما رو

شعر عاشقانه

شعر عاشقانه و رویایی

همونکه فکر نمیکردیم سوزوندش . . .

  • محمد موسوی

شعر عاشقانه