همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

جملات زیبا و عاشقانه

چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۲۸ ب.ظ


جملات زیبا و عاشقانه


خیالت راحت …

این آدمها ، این لبخند ها

هیچ کس و هیچ کدام

وفاداری ام به “تو” را سست نمی کند !


جملات زیبا و عاشقانه


جهان محو نگاه توست بانو

حسود قرص ماه توست بانو

مهم دلتنگی شب های من نیست

مهم چشم سیاه توست بانو


جملات زیبا و عاشقانه


قسم به شکیب همیشه بی هوش

باران تنها ، آن خانه به دوش

نادر و مکر زیور سیاه پوش

به خال بیتا ، زخم کیانوش

مگر بمیرم کنمت فراموش !


جملات زیبا و عاشقانه


به سلامتی اونی که …

آرزو بود …

نفس بود …

آرامش بود …

رویا بود ..

ولی “خاطره” شد !


جملات زیبا و عاشقانه


صافی آب مرا یاد تو انداخت رفیق

تو دلت سبز ، لبت سرخ ، چراغت روشن

چرخ روزیت همیشه چرخان ، نفست داغ ، تنت گرم ، دعایت با من

روزهایت پی هم خوش باشد


جملات زیبا و عاشقانه


از رادیو دست میکشم

موجی زیباتر از موهای تو نخواهم یافت !


جملات زیبا و عاشقانه


چه نقاش ماهری است فکر و خیال

وقتی که دانه دانه موهایت را سفید می کند . . .


جملات زیبا و عاشقانه


میدونی محبت یعنی چی ؟

م = من

ح = حالا

ب = به یاد

ت = توام


جملات زیبا و عاشقانه


از کسی پرسیدن خلوت کجاست ؟

گفت : جایی که من و تو نباشیم !

توجه کنید ، جایی که من و تو نباشیم ، ما باشیم


جملات زیبا و عاشقانه


گاهی باید به دور خود یک دیوار تنهایی کشید

نه برای اینکه دیگران را از خودت دور کنی

بلکه ببینی چه کسی برای دیدنت دیوار را خراب میکند . . .

جملات زیبا

جملات زیبا و عاشقانه

  • محمد موسوی

جملات زیبا