همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

دل نوشته زیبای انتظار

چهارشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۳۴ ب.ظ

 برای عاشق هایی که منتظر کسی هستند دل نوشته ای منتظرانه اماده کردیم که می توانند به عشق خود ایمیل کنند

دل نوشته,دل نوشته ها,دل نوشته های زیبا

آن روز می رسد ؟

صبر

انتظار

امید دیدار

برای یار

منتظرم

آخر تا به کی ؟

تو آن سویی

من این سو

شاید بیهوده است این انتظار

تو هرچه را من فکر می کنم ، فکر می کنی ؟

تو هم به یادم هستی ؟

تو هستی ؟

تو کجا هستی ؟

جاده منتظر ماست

بیا برویم

بیا از این سرزمین برویم

من از آن توأم

تو از آن من

یادت هست ؟

کمی تأمل کن

شاید من را یادت بیاید

تو چه پرسیدی ؟

پرسیدی که خوبی ؟

پاسخ دادم آری

من خوبم

پس تو این نوشته را کی می خوانی ؟

همچنان منتظرم

سخت است انتظار

آری انتظار

پکیج کرم موبر رینبو برای بدن,خرید کرم رینبو,خرید اینترنتی کرم موبر,موبر رینبو برای صورت

  • محمد موسوی

دل نوشته