همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

جک جذاب

سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۵ ق.ظ


جک جذاب


یک خاطره ایجاد شد. آیا مایلید آنرا ذخیره کنید؟

Yes, No, Yes to all, No to all


جک جذاب


به خدا موقع رانندگی راهنما زدن چیزی از شوماخر وجودتون کم نمیکنه


جک جذاب


مرد نباید وقتی خانمش رانندگی می کنه از مرگ بترسه


جک جذاب


اینا که بهم میگن هیچ گهی نشدم درک نمی‌کنن که من درس عبرت بقیه شدم؟


جک جذاب


دانشمندان سوئیسى پس از ٣٧ سال پژوهش ذره‌اى بنیادى یافتند

که ثابت مى‌کند عشق یه جور سرابه حباب روى آبه از دور یه قصر نوره از روبرو خرابه


جک جذاب


شما برو در هرخونه ای که میخوای بزن پرسیدن کیه بگو منم

اگه دوباره پرسیدن بگو منم بابا منم ، حتماً باز میکنن


جک جذاب


من وقتایى که الویه میخورم معده م هیچ پیامى مبنى بر سیرى به مغزم نمیفرسته

شایدم میفرسته ولى مغزم ازم یه چیزایى رو پنهون میکنه


جک جذاب


یه بار اومدم کارمو بندازم فردا ، بلند انداختم افتاد پس فردا !


جک جذاب


بارونو دوس دارم هنوز

چون هم هوا رو با طراوت میکنه هم آلودگی هوا رو کاهش میده و منابع آبی هم بیشتر میشه !

چیه ؟ نکنه انتظار داشتی عاشقانه ش کنم !؟


جک جذاب


اگر برام مهم بود که بغل دستیم چقدر خوشگله، بغل دستیم انقدر خوشگل نبود

یعنى میخوام بگم زندگى بیشتر وقتا چیزایى رو بهت میده که لازم ندارى

جک

جک جذاب


  • محمد موسوی

جک