همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

جوک خنده دار و جالب

پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۴۴ ب.ظ


جوک خنده دار و جالب


یه قانونی هست که میگه اگه بری کره مریخ

اونجا سیگار بکشی

بابات یهو اتفاقی اونجا داره رد میشه !


جوک خنده دار و جالب


زندگی من به دو بخش تقسیم می‌شه

بخش اولش مهم نیست

بخش دومش هم به کسی مربوط نمی‌شه !


جوک خنده دار و جالب


یه بارم عاشق شدم بعد بیشتر فکر کردم دیدم نه بابا جیش دارم ! :))


جوک خنده دار و جالب


تازگی به این نتیجه رسیدم که

من از اول هم به جای کودک درون یه پیرمرد درون داشتم

کصافط نذاشت بچگی کنیم…..! :|


جوک خنده دار و جالب


به سلامتیه لبخندی که کمکت میکنه

برا همه توضیح ندی حالت داغونه


جوک خنده دار و جالب


پسرخالم معدلش شده 19.75

سه روزه رفته تو اتاق درو رو خودش بسته

من همسن این بودم ۱۲ میشدم تا خونه با کیف روپایی میزدم !


جوک خنده دار و جالب


روباه میره پیش خدا میگه خدایا چرامنو این همه حیله گرو دروغ گو آفریدی؟

خدامیگه ناشکرنباش. بروشهر ببین چه موجوداتی آفریدم!


جوک خنده دار و جالب


“چند مگس مگه؟”

تعجب یک اصفهانی از حجم فلش مموری !


جوک خنده دار و جالب


گاهی نمیتونم تشخیص بدم

که من واقعا الان گشنمه

یا فقط حوصلم سر رفته !


جوک خنده دار و جالب


اینقدری که “لاک” به یه دختر اعتماد به نفس میده

شمشیر فولادی به یه سامورایی نمیده :))


جوک خنده دار و جالب


صب از خونه زدم بیرون ، دیدم گوشیم نیست

از یه بنده خدایی گوشی گرفتم

زنگ زدم خونه پرسیدم گوشی من تو خونه ست؟

گفتن حالا میگردیم خبر میدیم

یهو دیدم گوشیم داره از اعماق کیفم زنگ میخوره

پیداش کردم دیدم از خونه زنگ میزنن

میگم: بله؟

میگن: الو سلام؛میگماااا گوشیت تو خونه نیستااا؛ بگرد پیداش کن !

جوک خنده دار

جوک خنده دار و جالب

  • محمد موسوی

جوک خنده دار