همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

شعر عاشقانه و زیبا

يكشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۶ ق.ظ


شعر عاشقانه و زیبا


امتداد فاصله از اعتبار عاطفه نمی کاهد

 همیشه هستی ، همین حوالی . . .


شعر عاشقانه و زیبا


 دلت را به هر کسی نسپار

 این روزها برخی ها از سپرده ات هم بهره میخواهند . . .


شعر عاشقانه و زیبا


مُرده آن است که احساس ندارد …

من امّا …

مُرده تر َم …

احساس دارم …

تو را ندارم . . .


شعر عاشقانه و زیبا


در من تمام توست و در تو تمام


شعر عاشقانه و زیبا


خدایا از تو چه پنهان کسی را هم قدِ تو دوست دارم


شعر عاشقانه و زیبا


“شما”

گرچه واژه محترمی است

ولی “تو ” شدن لیاقت میخواهد . . .


شعر عاشقانه و زیبا


شراب هم به مستی ام حسادت می کند

آنگاه که خمار یک لحظه

دیدن تو می شوم


شعر عاشقانه و زیبا


کسی آیا می داند ؟

پس از یاد گرفتن نام تو ، پس از “دوستت دارم”

به چه می نازد الفبا ؟


شعر عاشقانه و زیبا


حرف تازه ای ندارم فقط خزان در راه است

کلاه بگذار سر خاطراتی که یخ زده اند

شاید یادت بیافتد جیب هایت را وقتی دست هایم مهمانشان بودند


شعر عاشقانه و زیبا


اندوهی برای من نیست

چون

آنکه مرا دوست دارد اگر هزار دلیل برای رفتن باشد

رهایم نخواهد کرد

او یک دلیل برای ماندن خواهد یافت

شعر عاشقانه

شعر عاشقانه و زیبا

  • محمد موسوی

شعر عاشقانه