همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

جوک بی ادبی و جدید

چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۳۷ ب.ظ


جوک بی ادبی و جدید


تنها طرحم برای آینده اینه که

اصلا در موردش فکر نکنم !


جوک بی ادبی و جدید


پسره پست گذاشته : بعد از رفتن تو مثل فرهاد شدم در حسرت چشمان لیلی !

والا تا جایی که من میدونم فرهاد عاشق شیرین بود نه لیلی !

نمیگم عاشق نشید ولی خواهشا وقتی شکست عشقی میخورید

قبل پست گذاشتن یه نگاهی به کتاب ادبیاتتون بندازید …


جوک بی ادبی و جدید


کودک درونم هفته ی بعد عروسیشه

اونوقت من هنوز دنبال مخاطب خاص می گردم !


جوک بی ادبی و جدید


ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ ﻫﺎﻣﻮﻥ ﯾﻪ ﻧﯿﺴﺎﻥ ﻭﺍﻧﺖ ﺩﺍﺭﻩ ، ﭘﺸﺘﺶ ﻧﻮﺷﺘﻪ :

“ﺧﻼﻑ ﺍﺭﺯﺵ ﺍﺷﮑﻬﺎﯼ ﻣﺎﺩﺭ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺭﺩ”

ﺑﻌﺪ ﺷﺒﺎ ﺑﺎ ﻭﺍﻧﺘﺶ ﻣﯿﺮﻩ ﺩﺯﺩﯼ …

خلاف :|

اشکهای مادر :|

نیسان وانت :|

همسایمون :D


جوک بی ادبی و جدید


پسره آلومینیوم بزنی دوره دماغش

۱۵تا کانال دیجیتال رو بدون پارازیت میگیره

بعد استاتوس داده : به ارواح جدم نیستی در حدم !


جوک بی ادبی و جدید


اعتراف میکنم ﺑﭽﻪ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﻣﻐﺰ ﭘﺴﺘﻪ ﻫﺎﻣﻮ ﻣﻴﺪﺍﺩﻡ ﺑﻪ ﺩﺍﺩﺍﺷﺎﻡ

ﺩﺭ ﻋﻮﺽ ﺍﺯﺷﻮﻥ ﭘﻮﺳﺖ ﺷﻮﺭ ﭘﺴﺘﻪ ﻣﻴﮕﺮﻓﺘﻢ !

ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﻳﺎﺩ ﺍﻳﻦ ﺍﺳﮑﻞ ﺑﻮﺩﻧﻢ می اﻓﺘﻢ ﺍﺯ خداوند طلب آمرزش میکنم !


جوک بی ادبی و جدید


بعضیا یه جورى بوق خورى میکنن

ادم هوس میکنه !


جوک بی ادبی و جدید


شمام وقتی حوله تون رو میندازین رو شونتون

حس سزارهای رومی بهتون دست میده یا فقد من دیوونه ام ؟


جوک بی ادبی و جدید


بارونو دوس دارم هنوز

چون هم هوا رو با طراوت میکنه

هم آلودگی هوا رو کاهش میده و منابع آبی هم بیشتر میشه !

چیه ؟ نکنه انتظار داشتی عاشقانه ش کنم ؟


جوک بی ادبی و جدید


به قلبم گفتم

چرا خوابم نمیبرد ؟

این بی خوابی ها از کجاست ؟

جواب داد : زر مفت نزن ؛ ادای آدمای دلشکسته رو هم درنیار !

یادت رفت بعد از ظهر عین خرس قطبی خوابیدی ؟

جوابش منطقی بود کاملا

قلبمم اعصاب نداره

جوک بی ادبی

جوک بی ادبی و جدید

  • محمد موسوی

جوک بی ادبی