همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

اس ام اس های توپ

يكشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۰۶ ب.ظ


اس ام اس های توپ


و من هنوز عاشقم

آنقدر که می توانم هر شب بدون آنکه خوابم بگیرد

از اول تا آخر بی وفایی هایت را بشمارم

و دست آخر همه را فراموش کنم


اس ام اس های توپ


حافظه ام همه چیز و همه کس را فراموش می کند

خسته شدم بس که سائیدمش و تو هر بار نمایان تر شدی


اس ام اس های توپ


فراموشی سخت است

گاهی زمانی فراموش میشود که عقل خاموش باشد


اس ام اس های توپ


دلم را اشتباهی بردی

فراموش کن

حتی برای دادنش هم برنگرد

از آن هم گذشتم


اس ام اس های توپ


دردها فراموش میشن

ولی اونایی که باعث شدن درد بکشیم هرگز


اس ام اس های توپ


من فکر می کنم که فقط عشق می تواند پایان رنج ها باشد

به همین خاطر همیشه آوازهای عاشقانه می خوانم

من همان سربازم که در وسط جنگ محبوبش را فراموش نکرده است


اس ام اس های توپ


برایم تعریف کن تا من هم بدانم

هرگز فراموش نشدن چه حالی دارد


اس ام اس های توپ


عاشقت میکنند

دلت را درگیر میکنند

تمام فکر و ذکرت میشود یادشان

لحظه به لحظه ات میشود ،عشقشان

حالا که دیگر نابود شده ای

فقط میگویند

فراموش کن؟

به همین راحتی؟


اس ام اس های توپ


در دلت حرف کمی نیست ، فراموش شدم

ساکتم ، وقت کمی نیست که بی هوش شدم

آخرش دلزدگی نیست ،مگو دلکندم

رفتنت درد کمی نیست که خاموش شدم


اس ام اس های توپ


هرگز نفهمیدم فراموش کردن درد داشت یا فراموش شدن

به هر حال دارم فراموش میکنم فراموش شدنم را

اس ام اس

اس ام اس های توپ

  • محمد موسوی

اس ام اس