همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

جملات عاشقانه و اس ام اس عاشقانه

سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۴۷ ب.ظ


جملات عاشقانه و اس ام اس عاشقانه


کـسـی چـه مـی دانــد ؟

شاید روزی بیاید که حال من هم خوب شود …

هــوا خـــوب شـــود …

عــشــق خــوب شــود …

و تـــــو …

خــــوب مــن شـــوی !


جملات عاشقانه و اس ام اس عاشقانه


عاقبت یک روز که نزدیک است ،

از دنیایی که در آن بی تو مرده ام زنده خواهم شد ،

به سویت خواهم دوید و تا ابد در آغوشت جان خواهم داد !


جملات عاشقانه و اس ام اس عاشقانه


دلم “آرامش” وارونه میخواهد :

“ش م ا ر ا ” . . .


جملات عاشقانه و اس ام اس عاشقانه


باران ببار

اینبار او را خواهم دید

این شهر بی در و پیکر

حریف اراده من نیست


جملات عاشقانه و اس ام اس عاشقانه


گاهی خیالت آنقدر واقعیت دارد که …

داغ می شود پیشانی ام !

از داغی لبانت !


جملات عاشقانه و اس ام اس عاشقانه


ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻳﻦ ﻛﻪ ﺁﺩﻡ ﻛﺴﯽ ﺭﺍ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ،

ﺑﺎﻳﺪ ﺳﺨﺖ ﺑﻪ ﻫﻴﺠﺎﻥ ﺑﻴﺎﻳﺪ،

ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺎﺯﯼ ﺩﻭ ﻃﺮﻓﻪ ﺑﺎﺷﺪ، ﺍﺭﺯﺵ ﺍﻧﺠﺎﻣﺶ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﺩ،

ﻭﻟﯽ ﺍﮔﺮ ﻗﺮﺍﺭ ﺑﺎﺷﺪ ﺁﺩﻡ ﺑﻪ ﺗﻨﻬﺎﻳﯽ ﺑﺎﺯﯼ ﻛﻨﺪ،

ﺑﺎﺯﯼ ﺍﺣﻤﻘﺎﻧﻪ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ !


جملات عاشقانه و اس ام اس عاشقانه


در سایه درختی که یه نفر جا دارد تو بمان !

من به زیر آفتاب ماندن در کنار تو راضیم


جملات عاشقانه و اس ام اس عاشقانه


تا می خواهم از تو دل بکنم صبر می آید !

چقدر این عطسه های پاییزی را دوست دارم . . .


جملات عاشقانه و اس ام اس عاشقانه


عزیـز کرده ی ِ شعرهایــم

خواستـم بگویـم ” بی تو  …”

نفس ِ شعر  بنـــد آمد !

من که دیگــر جـای ِ خود دارم …


جملات عاشقانه و اس ام اس عاشقانه


من – تو = هیچ !

تبصره هم نداره

جملات عاشقانه

جملات عاشقانه و اس ام اس عاشقانه

  • محمد موسوی

جملات عاشقانه