همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

جوک بی ادبی و خفن

يكشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۵۴ ب.ظ


جوک بی ادبی و خفن


داشتم از زندگی ناامید میشدم که نون بربری

تو چشام نگاه کرد گفت : منو با پنیر و گردو بخور حله !

خوردم حل شد خدارو شکر


جوک بی ادبی و خفن


مورد داشتیم سوال امتحان پایانی فیزیک این بوده

ﻗﺪ : ۱۴۵سانتی متر

ﻭﺯﻥ : ۴۳ کیلوگرم

ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﮐﯿﻠﯿﭙﺲ ﺭﺍ ﺣﺴﺎﺏ ﮐﻨﯿﺪ


جوک بی ادبی و خفن


یکی از مزایای بنیادین کیلیپس اینه که

کمک می کنه دخترو از پسر تشخیص بدیم !

فکر کنم تنها راه باقی مونده همین باشه


جوک بی ادبی و خفن


میدونم دیگه پس فردا که مامان شدم  :

احترام به فرزند واجب است

به فرزندان خود نیکی کنید که بهشت زیر پای فرزندان است

تازه رضایتشونم باید جلب کنیم  !


جوک بی ادبی و خفن


انقد یه آهنگی رو گوش میدم که بدبختیام از یادم بره

ولی بعدا که اون آهنگو گوش میدم دوباره یاد بدبختیام میفتم !


جوک بی ادبی و خفن


“این از کجا اومد؟” چیست ؟

رایج ترین سوال در کلاس های ریاضی


جوک بی ادبی و خفن


یه سوال شرعی واسم پیش اومده

اونم اینه که ما که به یه سری از پسرا نگاه می کنیم

به عنوان نگاه به نامحرم حساب میشه ؟


جوک بی ادبی و خفن


بالاخره نیمه گمشده مو پیدا کردم ، زیر تخت بود !

هی میگم کسی اتاق منو مرتب نکنه وسایلم گم میشه !


جوک بی ادبی و خفن


مورد داشتیم دختره سر کلاس کلیپس نزده

براش غیبت رد کردن !


جوک بی ادبی و خفن


امروز یه دختره تو دانشگا پارک دوبل خیلی قشنگى زد

منم با خودم گفتم دمش گرم دخترا هم بلدن !

ولى وقتى امروز اون دختره رو

تو سلف پسرا دیدم فهمیدم که اشتباه فکر میکردم

جوک بی ادبی

جوک بی ادبی و خفن

  • محمد موسوی

جوک بی ادبی