همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

اس ام اس جالب

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۳۷ ب.ظ



اس ام اس جالب


سفری به دور دنیاست

وقتی دستانم تا انتها

رویت را نوازش می کنند


اس ام اس جالب


حواسم را هر کجا که پرت می کنم

باز کنار تو می افتد !


اس ام اس جالب


سالها بعد یاد تو از خاطرم خواهد گذشت

و نخواهم دانست کجایی اما

آرزوی من برای خوشبختی تو

تو را درخواهد یافت و در بر خواهد گرفت

و احساس خواهی کرد

اندکی شادتر و اندکی خوشبخت تر

و نخواهی دانست که چرا


اس ام اس جالب


ایــــــن اشکــــــــهــــا از قلبیستــــــــ که شبیــــــه دخترکـــــــــے لجبـــــــاز

فقطـــ تــــو را مے خواهـــد و از بـــــازے با خاطراتـــــــــــ خسته شـــــــده


اس ام اس جالب


پنجره را که باز می کنی

دلم می آید و لبِ طاقچه ی نگاهت می نشیند

می بینی؟

دلم بی دام و دانه جَلدِ نگاهت شده است..


اس ام اس جالب


دلتنگم و جز روی خوشت در نظرم نیست

در گیتی و افلاک به جز تو قمرم نیست

با عشق تو شب را به سحرگاه رسانم

بی لذت دیدار تو شب را سحرم نیست


اس ام اس جالب


چه جمله ی عجیبی است دوستت دارم

هر کسی میگوید ، عاشقتر میشود

و هر کسی میشنود بی تفاوت تر


اس ام اس جالب


کوچه ای را بود نامش معرفت

ساکنینش بامرام از هر جهت

گرچه بن بست بود مثل قلب من

آخرین خانه تو بودی خوب من


اس ام اس جالب


از فکر من بگذر خیالت تخت باشد

من می تواند بی تو هم خوشبخت باشد

این من که با هر ضربه ای از پا در آمد

تصمیم دارد بعد از این سرسخت باشد

تصمیم دارد با خودش ، با کم بسازد

تصمیم دارد هم بسوزد ، هم بسازد


اس ام اس جالب


به خدا بگو خط و نشان دوزخش را برایم نکشد

جهنم تر از نبودنت جایی را سراغ ندارم

اس ام اس

اس ام اس جالب

  • محمد موسوی

اس ام اس