همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

همه چیز برای ایرانیان

داستان عکس اس ام اس فروشگاه مقاله

اس ام اس دروغ و جدایی

چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۴:۲۳ ب.ظ


اس ام اس دروغ و جدایی


عاقبت به این نتیجه میرسیم که

حضورِ بعضی‌ انسانها در زندگی ما آنقدر پوچ و بی‌ معنا بوده که

جای خالی‌ آنها را فقط همین نبودنشان پر میکند !


اس ام اس دروغ و جدایی


بیشتر از آنچه سزاوارش باشم بهم صدمه زدی

فقط به این خاطر که بیشتر از آنچه سزاوارش باشی عاشقت بودم !


اس ام اس دروغ و جدایی


دوست داشتن دل های بزرگ لیاقت میخواهد

چیزی که تو نداشتی بی لیاقت من !


اس ام اس دروغ و جدایی


هرچند بی حد تو رو میخواستم

اما باز تو در حد من نبودی !


اس ام اس دروغ و جدایی


یکی بهتر از من پیدا کرد

در حالی که به صد تا بهتر از اون  گفتم : یکی دارم !


اس ام اس دروغ و جدایی


فکر کردم عاشقم شدی

بعد ها فهمیدم تاب تاب دلم را شنیدی ، ذوق کردی ، فکر بازی به سرت زد


اس ام اس دروغ و جدایی


تا آخر عمر درگیرم خواهی بود

انکار نکن مقایسه تو را از پای در می آورد !


اس ام اس دروغ و جدایی


ﺗﻌﺠﺐ ﻧﮑﻦ ﮐﻪ ﭼﺮﺍ ﻫﻨﻮﺯ ﻓﺮﺍﻣﻮﺷﺖ ﻧﮑﺮﺩﻡ

ﺁﺩﻣﻬﺎ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﺸﻮﻧﻮ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻧﻤﯿﮑﻨﻦ ، ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ …


اس ام اس دروغ و جدایی


تو دروغگو نیستی ، من حواسم پرت است

گفته بودی دوستم داری بی اندازه اما خوب که فکر می کنم

تازه می فهمم بی اندازه یعنی چه !


اس ام اس دروغ و جدایی


وقتی کسی پشت سرت حرف میزنه 2 حالت بیشتر نداره :

یا میخوان جات باشن نمیتونن ، یا میخوان بات باشن نمیتونن !

اس ام اس دروغ

اس ام اس دروغ و جدایی

  • محمد موسوی

اس ام اس دروغ